Redőnytok:
A redőnypalást a redőnytokba tekeredik bele, melynek alumínium és lindab lemez lehet az anyaga. A tokos méretei szerint: 138 mm, 165 mm, 180 mm és 205 mm és letörése szerint különböztetjük meg, ami lehet 20 és 45 fokos.
Féder – felfüggesztő:
A féderen keresztül kapcsolódik a redőnypalást az acél tengelyhez.
Csapágy:
Kerek, golyós csapágy, amit a dugóba helyezünk.
Redőny tokvég:
Alumínium redőny tokvég, ami 20 és 45 fokos redőnytokhoz szerelhető, 138 mm, 165 mm, 180 mm és 205 mm-es tokhoz.
Lécbevezető:
A redőnytokvégbe illeszkedő műanyag alkatrész, ami az alumínium palástot bevezeti.
Redőny lefutó, redőnyláb:
Alumínium és műanyag redőnylefutók, mely elérhető szimpla és szúnyoghálós kivitelben.
Rögzítő furat:
A lefutót műhelykörülmények között előre furatoljuk, a helyszíni szerelés megkönnyítése érdekében.
Arriter:
Az alumínium redőnylécek végébe dugható műanyag elem, mely a redőnylécek szétcsúszását akadályozza meg. A redőnypalástok arriterezése feltétel a redőny motorizálásához.
Záróléc gumi:
A zárólécbe gumi húzható.
Meghajtás:
Lehet motor, sorolás, tárcsa kézi vezérlés esetén.
Tengely:
Acél nyolcszögletű tengely, 0,6 mm-es falvastagsággal.
Záróléc:
A redőnypalástot záró extrudált alumínium profil.
Ütköző:
Az ütköző biztosítja, hogy a redőnypalást ne csússzon föl a tokba, nyomatékérzékelős motoros meghajtás esetén elengedhetetlen.
Dugó:
Jó minőségű dugó felel a tengely stabil rögzítéséért.
Tengelynövelő gyűrű:
A tengelynövekő gyűrű felel a redőnypalást optimális tekeredéséért és csendes működéséért.